Hond in de tunnel!

24 september 2021 - Honningsvåg, Noorwegen

Een beetje een gek verhaal! We reden de Honningvågtunnel in en bam, was daar ineens een hond voor ons uit aan het rennen. Omdat we niet wisten wat we ermee moesten, hebben we de hond maar ingehaald. Aan het andere eind van de tunnel voelden we er ons niet helemaal goed bij, dus hebben we gewacht op de hond. Die kwam maar niet, dus zijn we de tunnel toch maar weer ingegaan. En ja hoor, daar liep de hond weer voor een rij auto's uit, maar nu de andere kant op.. we sloten achteraan en toen stonden we weer bij de kant waar we er in eerste instantie in waren gegaan. Zowel de voorste auto als wij probeerden de hond te lokken, maar dat werkte niet en de hond ging weer de tunnel in, zucht… Wij er weer achteraan (voor de derde keer), maar nu bleven we rustig achter hem aan rijden, met de alarmlichten aan en seinden we de tegemoetkomende auto's. Eenmaal weer uit de tunnel, hoopten we dat de hond snel naar de kant van de weg ging, maar hij bleef maar over de weg lopen. Bij de kruising naar Honningvåg, sloeg de hond af naar het dorp en besloten wij toch maar door te gaan naar de Noordkaap. Hopelijk is ie goed thuis gekomen!

Hond in de tunnel!

Deze foto werd gemaakt op 24 september 2021 in Honningsvåg, Noorwegen met een Samsung SM-A515F.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade