Hallo!

28 augustus 2021 - Seeland, Denemarken

Welkom op metdecamperdooreuropa.reislogger.nl. Hier wil ik je wekelijks (of vaker, of minder vaak) bijpraten over de reis die we aan het maken zijn door Europa. Naast de verhalen zijn er ook foto's te bekijken en zal ik zo vaak mogelijk de route updaten. Dus als je geen zin hebt in lange verhalen (ik kan wel eens wat uitweiden), is er nog anders leuks te vinden! Let wel, de website doet niet aan een routeplanner of iets dergelijks, dus op de kaart zijn het hemelsbrede lijnen tussen de verschillende punten. Niet helemaal zoals we zijn gereden.

Verder veel leesplezier gewenst en als je vragen of opmerkingen hebt, of gewoon iets leuks wil laten weten, reageer dan vooral!

Liefs, Floor

1. Evelien:
    6 september 2021
    Wat leuk al die foto's! En slim om een reisblog op te zetten :)
    Ik zit 'vicariously' te genieten van je reis!
    Liefs, Evelien
  2. Floor:
    6 september 2021
    Thanks voor je lieve berichtje! Zal snel week 2 maar s posten..;)
  3. Marion:
    7 september 2021
    Leuke, mooie fotos erg fijn om jullie te kunnen volgen. Veel plezier.
  4. Floor:
    7 september 2021
    Dankjewel Marion! Leuk om te horen:)
  5. Irene:
    Leuke foto’s en leuk om jullie te kunnen volgen! Heel veel plezier! X Irene
  6. Floor:
    Dankjewel Irene! Lief!:)
  7. Anna v:
    7 september 2021
    Wat een mooie foto,s, hopelijk is het s,nachts niet te koud! Veel plezieriger
  8. Floor:
    7 september 2021
    Dankjewel Anna! Je kunt al wel merken dat het herfst aan het worden is, maar voorlopig houden we het nog vol met een enkel dekbed en een kleedje. Wel iets anders dan in NL nu volgens mij;)
  9. Jeanne en Henk Pit:
    7 september 2021
    Wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden. Wat een prachtige foto's! Ik wens jullie heel veel plezier.
    P.s. Henk wil ook graag zelf op de hoogte blijven.
    Lieve groeten.
  10. Floor:
    9 september 2021
    Dankjewel Jeanne, lief van je! We zullen sowieso nog van ons laten horen. Liefs!